Logo WISOWI
Logo JOHNSON

Firma JOHNSON powstała w 1921 roku, a dziś należy do renomowanego koncernu BOMBARDIER. Od 90 lat stara się spełniać surowe wymagania swoich klientów, dostarczając solidne i niezawodne napędy. Oferujemy Państwu dwa rodzaje silników JOHNSON: tradycyjne dwusuwoweoraz czterosuwowe.



silniki dwusuwowe

silniki Silniki dwusuwowe JOHNSONA to gwarancja niezawodności. Wyróżniają się one prostą budową, dzięki czemu są łatwe w obsłudze. Są także lekkie a jednocześnie dostarczają ogromnej mocy zapewniając łodzi potrzebną prędkość i przyśpieszenie. Ich dodatkowym atutem jest ekonomiczność. Do wyboru mamy całą gamę silników - począwszy od tych najmniejszych służących do napędu małych łódek wędkarskich aż po największe modele montowane w jednostkach morskich.

Cennik dwusuwowych silników JOHNSON - do pobrania (excel)


silniki czterosuwowe

Silniki czterosuwowe JOHNSON zostały tak zaprojektowane, aby dawać jak najwięcej mocy Twojej łodzi i jak najmniej zakłócać równowagę ekologiczną: minimum hałasu i minimum toksycznych substancji w spalinach.
Czterosuwowe silniki JOHNSON to produksty wyjątkowe: zaawansowana technologia, superwydajne, a przy tym przyjazne dla środowiska: ciche, o wysokiej kulturze, spełniające w 100% najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin.
Dwuletnia bezwarunkowa gwarancja.
Cyfrowe sterowanie zapłonem.
Mały ciężar.

Cennik czterosuwowych silników JOHNSON - do pobrania (excel)




silniki strugowodne

silniki Silniki strugowodne JOHNSON zostały zaprojektowane do napędu łodzi pływających po płytkich wodach. Są to jednostki najwyższej klasy o zwartej budowie. Specjalna turbina zasysająca wodę została zaprojektowana tak, aby wytwarzać maksymalny ciąg w każdych warunkach. Do jej napędzania potrzebny jest znacznie silniejszy motor niż dla zwykłej śruby. Dlatego do budowy tych jednostek wykorzystano najnowsze rozwiązania technologiczne, które pozwalają zapewnić wymaganą moc. Szczególny nacisk został też położony na zmniejszenie ciężaru, który ma niebagatelne znaczenie dla łodzi pływających po płytkich wodach.


Oferowane modele silników strugowodnych JOHNSON
Model Zalecana wysokość pawęży (mm)  Waga (kg)  Typ silnika Średnica x skok (cm) pojemność (cm) Rozruch Metoda podnoszenia Moc wału śruby napędowej (kW) Zakres obrotów przy otwartej przepustnicy Wytwarzanie mieszanki paliwowej Alternator Chłodzenie Sterowanie
105 JET
Long
635 170,45 Napełnianie obwodowe 60o
Wtrysk oleju
91 x 66
2589
+Elektryczny rozrusznik 12V
Elektroniczne uruchamianie QuikStartTM 
FasTrakTM 78 przy 5000 obr / min 4500-5500 obr/ min Dwa gaźniki trójgardzielowe Top ChargeTM 35 A z regulatorem napięcia Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM Zdalne
80 JET
Long
635 152,7 Napełnianie obwodowe 60o
Wtrysk oleju
91 x 66
1726
+Elektryczny rozrusznik 12V
Elektroniczne uruchamianie QuikStartTM 
FasTrakTM 60 przy 5000 obr/min 4500-5500 obr/ min Dwa gaźniki o podwójnej gardzieli 5/20 A z regulatorem napięciacia Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM Zdalne
40 JET
40, Long
Elec.,TNT
508 122 Napełnianie obwodowe 3 cylindry
Wtrysk oleju
81 x 60
920
+Elektryczny rozrusznik 12V
Elektroniczne uruchamianie
FasTrakTM 30 przy 5500 obr/min 5000-6000 obr/ min Trzy gaźniki 4/12 A z regulatorem napięciacia Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM Zdalne
30 JET
Std. Tiller
508 92.27 Napełnianie obwodowe 2 cylindry
Wtrysk oleju
81 x 72
737
Ręczny z autoprzewijaniem Touch-TrimTM 22 przy 5000 obr/min 4500-5500 obr/ min Dwa gaźniki 4/12 A z regulatorem napięciacia Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM Rumpel z przepustnicą Twist Grip
20 JET
Tiller
578 67.27 Przepływ krzyżowy z 2 cylindrami 76 x 57
521.2
Ręczny z autoprzewijaniem Podnoszenie ręczne
Programowane pochylenie
Podpora na płytkie wody
15 przy 5000 obr/min 4500-5500 obr/ min Pojedynczy gaźniki 4 A standard Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM Rumpel z przepustnicą Twist Grip

++S.L.O.W. Ostrzeżenie o przegrzaniu ograniczające prędkość