Firma JOHNSON powstała w 1921 roku, a dziś należy do renomowanego koncernu BOMBARDIER. Od 90 lat stara się spełniać surowe wymagania swoich klientów, dostarczając solidne i niezawodne napędy. Oferujemy Państwu dwa rodzaje silników JOHNSON: tradycyjne dwusuwoweoraz czterosuwowe.
Silniki dwusuwowe JOHNSONA to gwarancja niezawodności. Wyróżniają się
one prostą budową, dzięki czemu są łatwe w obsłudze. Są także lekkie a jednocześnie
dostarczają ogromnej mocy zapewniając łodzi potrzebną prędkość i przyśpieszenie.
Ich dodatkowym atutem jest ekonomiczność. Do wyboru mamy całą gamę silników -
począwszy od tych najmniejszych służących do napędu małych łódek wędkarskich aż po
największe modele montowane w jednostkach morskich.
Cennik dwusuwowych silników JOHNSON - do pobrania (excel)
Silniki czterosuwowe JOHNSON zostały tak zaprojektowane, aby dawać jak najwięcej mocy Twojej łodzi i jak najmniej zakłócać równowagę ekologiczną: minimum hałasu i minimum toksycznych substancji w spalinach.
Czterosuwowe silniki JOHNSON to produksty wyjątkowe: zaawansowana technologia, superwydajne, a przy tym przyjazne dla środowiska: ciche, o wysokiej kulturze, spełniające w 100% najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin.
Dwuletnia bezwarunkowa gwarancja.
Cyfrowe sterowanie zapłonem.
Mały ciężar.
Cennik czterosuwowych silników JOHNSON - do pobrania (excel)
Silniki strugowodne JOHNSON zostały zaprojektowane do napędu łodzi pływających
po płytkich wodach. Są to jednostki najwyższej klasy o zwartej budowie. Specjalna turbina zasysająca
wodę została zaprojektowana tak, aby wytwarzać maksymalny ciąg w każdych warunkach.
Do jej napędzania potrzebny jest znacznie silniejszy motor niż dla zwykłej śruby.
Dlatego do budowy tych jednostek wykorzystano najnowsze rozwiązania technologiczne,
które pozwalają zapewnić wymaganą moc. Szczególny nacisk został też położony na
zmniejszenie ciężaru, który ma niebagatelne znaczenie dla łodzi pływających
po płytkich wodach.
Model | Zalecana wysokość pawęży (mm) | Waga (kg) | Typ silnika | Średnica x skok (cm) pojemność (cm) | Rozruch | Metoda podnoszenia | Moc wału śruby napędowej (kW) | Zakres obrotów przy otwartej przepustnicy | Wytwarzanie mieszanki paliwowej | Alternator | Chłodzenie | Sterowanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
105 JET Long |
635 | 170,45 | Napełnianie obwodowe 60o Wtrysk oleju |
91 x 66 2589 |
+Elektryczny rozrusznik 12V Elektroniczne uruchamianie QuikStartTM |
FasTrakTM | 78 przy 5000 obr / min | 4500-5500 obr/ min | Dwa gaźniki trójgardzielowe | Top ChargeTM 35 A z regulatorem napięcia | Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM | Zdalne |
80 JET Long |
635 | 152,7 | Napełnianie obwodowe 60o Wtrysk oleju |
91 x 66 1726 |
+Elektryczny rozrusznik 12V Elektroniczne uruchamianie QuikStartTM |
FasTrakTM | 60 przy 5000 obr/min | 4500-5500 obr/ min | Dwa gaźniki o podwójnej gardzieli | 5/20 A z regulatorem napięciacia | Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM | Zdalne |
40 JET 40, Long Elec.,TNT |
508 | 122 | Napełnianie obwodowe 3 cylindry Wtrysk oleju |
81 x 60 920 |
+Elektryczny rozrusznik 12V Elektroniczne uruchamianie |
FasTrakTM | 30 przy 5500 obr/min | 5000-6000 obr/ min | Trzy gaźniki | 4/12 A z regulatorem napięciacia | Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM | Zdalne |
30 JET Std. Tiller |
508 | 92.27 | Napełnianie obwodowe 2 cylindry Wtrysk oleju |
81 x 72 737 |
Ręczny z autoprzewijaniem | Touch-TrimTM | 22 przy 5000 obr/min | 4500-5500 obr/ min | Dwa gaźniki | 4/12 A z regulatorem napięciacia | Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM | Rumpel z przepustnicą Twist Grip |
20 JET Tiller |
578 | 67.27 | Przepływ krzyżowy z 2 cylindrami | 76 x 57 521.2 |
Ręczny z autoprzewijaniem | Podnoszenie ręczne Programowane pochylenie Podpora na płytkie wody |
15 przy 5000 obr/min | 4500-5500 obr/ min | Pojedynczy gaźniki | 4 A standard | Termostat z regulacją ciśnieniową ++S.L.O.W.TM | Rumpel z przepustnicą Twist Grip |
++S.L.O.W. Ostrzeżenie o przegrzaniu ograniczające prędkość